(Ni)re obra literarioa | Peter Ostolaza

Nire obra literarioak
defendituko nau
poliziaren kontra,
izpi ultramoreen kontra
zaldi haragiaren kontra,
larru jotze mediokreen kontra,
defenditu
egingo nau
nire obra literarioak.
Esango ditut
hitz totelak
txiste negargarriak
iritzi ekibokatuak;
esango ditut
zurikeriak,
besteen sekretuak,
pentsatu eta esaten ez diren gauzak,
baina nire obra literarioak defendituko nau.
Atzerrira eramango dute,
eta itzulita defendatuko nau
nire obra literarioak;
ale denak agortuko dira,
eta edizio berriekin defendituko nau
nire obra literarioak.
Errezitaldi eskainiak
kongresuak,
tesiak
egingo dizkiote,
eta fortunarekin defendituko nau
nire obra literarioak.
Nire obra literarioa hilen da,
haren zaleak desagertuko dira,
haren oroimena galduko da,
baina nik
iraunen dut
zutik.

2 thoughts on “(Ni)re obra literarioa | Peter Ostolaza

  1. Nere postekin loturak: 5. Samara Velte | Obabako Testiguak

  2. Nere postekin loturak: Obabako Testiguak #05 Samara Velte

Utzi erantzun bat

